ChatRP
Administrator
Cóż. Organizuje ów debatę w sprawie następującej:
Otóż w jakim realmie obstawiamy nasze ChatRP? Otóż ostatnio wytypowaliśmy realm ze Skyrim oraz z Wiedzmina. Czy to dobre połączenie? Po za tym czekam jeszcze na nasze pomysły apropos tego. Podebatujmy nad tym w jakim realmnie obstawić nasze niedługie chatRP.
Offline
Użytkownik
jak obczaje skyrim to ci odpowiem
Offline
Administrator
Realm Skyrima to realm zimnych krain i dwóch frakcji walczących przeciw sobie. Jest tam dużo magii, ogromne tereny, smoki - które chętnie Cię pożrą gdy im się spodobasz i wiele wiele innych.
To jest 1/4 mapy całego Skyrimu.
Offline
Użytkownik
Moje sugerowane zmiany odnośnie tego co będzie wyciągnięte ze skyrima:
smoki są inteligentniejsze, bardziej rozmowne i rzadziej spotykane
nie ma thalmoru i nie było wojny
nie ma krzyków (przydała by się jeszcze osobna debata na temat magi)
to chyba wszystko na ten czas
Offline
Administrator
Cóż, krzyków ani smoczych dzieciąt by nie było bo dla mnie to też nie jest zbyt ciekawe. Po za tym, można podtrzymać wojnę między Gromowładnymi, a Cesarstwem. W każdym razie napiszcie na temat uniwersum tego wiedzmina, bo ja nic na temat tego nie wiem, co byśmy wzięli z ów wieśka etc.
Offline
Użytkownik
myślałem co by można dać z wiedzmina i chyba nic nie damy może odnośnie magi znaki ale tak to nic
Offline
Użytkownik
no w wiedźminie jest 6 znaków jako tako można to uznać za ścieżke magii ewentualnie magowie miotają kulkami ognia i teleportują sie kiedy sie do nich podejdzie, co do smoków zgadzam sie żeby nie były zwykłymi dzikimi bestiami tylko były inteligętne i rzadkie co do realm patrząc na realm skymira to moja frakcja z pustyni(nawet nie pamiętam jej nazwy XD) by tutaj nie pasowała no chyba że jako emisariusze dyplomaci i handlarze lub w przypadku jakiejsc wojny a szkoda bo mi sie spodobali
z wiedźmina można by też dać eliksiry oleje i petardy(jak cos to moge wam to wszystko napisać nie jest tego az tak dużo.
Offline
Administrator
Uwaga, otóż z naszego dzisiejszego bajdurzenia przesz dłuższy czas z Azu, doszliśmy do pewnego wniosku i zapytam was o to, czy ów pomysły są odpowiednie.
Czas: Fantasy
Miejsce: Skyrim
Rasy:
Ludzie
-Nieumarli
-Wilkołaki
-Wampiry
Elfy
-Nocne
-Leśne
-Mroczne
-Nieumarłe
-Wampirze
-Wilkołaki
-Krwawe
Demony
-Sukkuby
-Inkuby
-Impy
-Warlord
(Jeszcze do dodania)
Smoki
-Pół smoki
-Nieumarłe
Orki
-Czerwone
-Zielone
-Nieumarłe
-Wilkołak
-Wampirze
Krasnoludy
-Nieumarłe
-Wilkołaki
-Wampiry
MAGIA
Typy magii:
Destrukcja
-Ogień,Woda,Wiatr,Kamień
Przywołanie
Przemiany
-Leczenie
Ciemności
Jasności
Natury
Demonologiczna
Magie są tak jakby trzypoziomowe:
Pierwszo-poziomowe magie aby ich użyć wymagają Znaku.
Drugo-poziomowe zaklęcia wymagają Inkanacji i Gestu.
Trzecio-poziomowe zaklęcia wymagają rytułału lub runiki.
FRAKCJE
Gromowładni i Cesarscy. Spór o ziemie i za wysoki żołd + plotki o wolności, które przyczyniły się do sporów między nimi.
Smoki są stanowczo mądrzejsze, są wyróżniane złe i dobre niczym morale ludzkie.
Offline
Użytkownik
tak do u demonów incuby nie były by zbyt popularne i można dodać voidwalkerów abyssale(infernusy) i annihilan(władcy odchłani) do krasnoludów można by dodać darkiron(czarne) i frostborn(niebieskie) a do typów magii można dodać magie arcane i magie runiczną
Ostatnio edytowany przez markos (2012-01-29 23:31:53)
Offline
Administrator
Czymże jest magia "arcane", po za tym że runike mamy "trzecio-poziomowe zaklecia wymagaja rytulalu lub runiki"
Offline
Użytkownik
magia arcane to manipulacja czystą energią magiczną i stosowanie ich w podczas walki do powalenia przeciwnika, zatrzymania rzucanego czaru, teleportacji przemieszczania przedniotów umagicznianie broni zbroii kontroli magi przeciwnika itp
a i czy nekromacja zaliczana by była do czarnej magii czy była by oddzielną ścierzką?
czy leczenia nie wchądzą w magie światła?
czy magia szamanów(rozmowa z żywiołami i totemy) mogła by tu pasować?
czy na terenie gromowładnych i cesarstwa przebywają podfrakcjie?(barbarzyńcy rebelianci)
czy czerwoni orkowie mają związek z demonami?
czy istnieje jakaś wiara na terenie obu frakcji?
na czym polegają "plotki o wolności które dobrowadziły do wojny między frakcjami"?czy te państwa nie walczą o ziemie?
Offline
Administrator
Odpowiem na pytania i prośby:
Dobrze byłoby dodac magie "arcane".
Leczenie wchodzi w skład Przemiany.
Magia Natury umożliwia nam rozmowe, ale ze zwierzątkami. I nie będzie magii szamanów raczej.
Gromowładni vs Cesarstwo + pod-frakcje, zawsze chętny jestem na nowe rozwiązania.
Czerwone orki mają związek z demonami. W ich żyłach płynie krew demonów.
Religii jak na razie nie przewiduje.
Spytaj się Azuraala.
Offline
Użytkownik
Mogę wymyślić jakieś religie pewnie dla cesarskich oparte o mitologie grecka/rzymska a dla gromowładnych o mitologie nordycką (gromowładni - thor, pasuje)
EDIT: po krótkiej rozmowie z pomem ustaliłem ze gromowładni będą mieli przepisana słowo w słowo mitologie nordycką a cesarskim ja wymyśle chyba ze ty markos masz chęci wymyślić coś gromowładnym
Ostatnio edytowany przez Azuraal (2012-01-31 21:30:55)
Offline
Administrator
Dobrze, bajdurzenie mamy już na ekstremalnie wysokim poziomie. Więc teraz polecam, abyśmy zaczęli zbierać coraz więcej graczy, i opisali wszystko w jednym temacie.
Offline
Użytkownik
hymm jeżeli gromowładni mają być oparci o mitologię nordrycką to moge cos wymyslec mogą to być żeglarze jak wikingowie albo górale(mi osobiście pasują bardziej górale) oczywiście byłby to lud wojowniczy a popularniejszą bronią od miecza był by topór a w ich wierze było by kilku bogów (burzy ognia wojny i łowów) każdy z bogów by miał w swoim upodobaniu jakąś grupe społeczną burza-władcy ogień-kowale wojna-żołnierze łowy-łowcy i pasterze.
Myślałem żeby dodać dodatkową frakcje opartą na feudalnej francji.
Offline