#1 2012-01-27 22:32:44

Pomyslowy

Administrator

Zarejestrowany: 2011-08-18
Posty: 31

Realm

Cóż. Organizuje ów debatę w sprawie następującej:
Otóż w jakim realmie obstawiamy nasze ChatRP? Otóż ostatnio wytypowaliśmy realm ze Skyrim oraz z Wiedzmina. Czy to dobre połączenie? Po za tym czekam jeszcze na nasze pomysły apropos tego. Podebatujmy nad tym w jakim realmnie obstawić nasze niedługie chatRP.

Offline

 

#2 2012-01-27 22:43:40

markos

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-01-27
Posty: 11

Re: Realm

jak obczaje skyrim to ci odpowiem

Offline

 

#3 2012-01-28 08:51:20

Pomyslowy

Administrator

Zarejestrowany: 2011-08-18
Posty: 31

Re: Realm

Realm Skyrima to realm zimnych krain i dwóch frakcji walczących przeciw sobie. Jest tam dużo magii, ogromne tereny, smoki - które chętnie Cię pożrą gdy im się spodobasz i wiele wiele innych.
http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20111201135248/elderscrolls/images/d/df/Skyrim_map_Pinewatch.jpg
To jest 1/4 mapy całego Skyrimu.

Offline

 

#4 2012-01-28 12:44:35

Azuraal

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-01-27
Posty: 6

Re: Realm

Moje sugerowane zmiany odnośnie tego co będzie wyciągnięte ze skyrima:
smoki są inteligentniejsze, bardziej rozmowne i rzadziej spotykane
nie ma thalmoru i nie było wojny
nie ma krzyków (przydała by się jeszcze osobna debata na temat magi)
to chyba wszystko na ten czas

Offline

 

#5 2012-01-28 12:54:02

Pomyslowy

Administrator

Zarejestrowany: 2011-08-18
Posty: 31

Re: Realm

Cóż, krzyków ani smoczych dzieciąt by nie było bo dla mnie to też nie jest zbyt ciekawe. Po za tym, można podtrzymać wojnę między Gromowładnymi, a Cesarstwem. W każdym razie napiszcie na temat uniwersum tego wiedzmina, bo ja nic na temat tego nie wiem, co byśmy wzięli z ów wieśka etc.

Offline

 

#6 2012-01-28 13:17:37

Azuraal

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-01-27
Posty: 6

Re: Realm

myślałem co by można dać z wiedzmina i chyba nic nie damy może odnośnie magi znaki ale tak to nic

Offline

 

#7 2012-01-29 21:34:31

markos

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-01-27
Posty: 11

Re: Realm

no w wiedźminie jest 6 znaków jako tako można to uznać za ścieżke magii ewentualnie magowie miotają kulkami ognia i teleportują sie kiedy sie do nich podejdzie, co do smoków zgadzam sie żeby nie były zwykłymi dzikimi bestiami tylko były inteligętne i rzadkie co do realm patrząc na realm skymira to moja frakcja z pustyni(nawet nie pamiętam jej nazwy XD) by tutaj nie pasowała no chyba że jako emisariusze dyplomaci i handlarze lub w przypadku jakiejsc wojny a szkoda bo mi sie spodobali
z wiedźmina można by też dać eliksiry oleje i petardy(jak cos to moge wam to wszystko napisać nie jest tego az tak dużo.

Offline

 

#8 2012-01-29 22:00:03

Pomyslowy

Administrator

Zarejestrowany: 2011-08-18
Posty: 31

Re: Realm

Uwaga, otóż z naszego dzisiejszego bajdurzenia przesz dłuższy czas z Azu, doszliśmy do pewnego wniosku i zapytam was o to, czy ów pomysły są odpowiednie.
Czas: Fantasy
Miejsce: Skyrim
Rasy:
Ludzie
-Nieumarli
-Wilkołaki
-Wampiry
Elfy
-Nocne
-Leśne
-Mroczne
-Nieumarłe
-Wampirze
-Wilkołaki
-Krwawe
Demony
-Sukkuby
-Inkuby
-Impy
-Warlord
(Jeszcze do dodania)
Smoki
-Pół smoki
-Nieumarłe
Orki
-Czerwone
-Zielone
-Nieumarłe
-Wilkołak
-Wampirze
Krasnoludy
-Nieumarłe
-Wilkołaki
-Wampiry

MAGIA

Typy magii:
Destrukcja
-Ogień,Woda,Wiatr,Kamień
Przywołanie
Przemiany
-Leczenie
Ciemności
Jasności
Natury
Demonologiczna

Magie są tak jakby trzypoziomowe:
Pierwszo-poziomowe magie aby ich użyć wymagają Znaku.
Drugo-poziomowe zaklęcia wymagają Inkanacji i Gestu.
Trzecio-poziomowe zaklęcia wymagają rytułału lub runiki.

FRAKCJE
Gromowładni i Cesarscy. Spór o ziemie i za wysoki żołd + plotki o wolności, które przyczyniły się do sporów między nimi.
Smoki są stanowczo mądrzejsze, są wyróżniane złe i dobre niczym morale ludzkie.

Offline

 

#9 2012-01-29 23:19:54

markos

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-01-27
Posty: 11

Re: Realm

tak do u demonów incuby nie były by zbyt popularne i można dodać voidwalkerów abyssale(infernusy) i annihilan(władcy odchłani) do krasnoludów można by dodać darkiron(czarne) i frostborn(niebieskie) a do typów magii można dodać magie arcane i magie runiczną

Ostatnio edytowany przez markos (2012-01-29 23:31:53)

Offline

 

#10 2012-01-30 11:48:48

Pomyslowy

Administrator

Zarejestrowany: 2011-08-18
Posty: 31

Re: Realm

Czymże jest magia "arcane", po za tym że runike mamy "trzecio-poziomowe zaklecia wymagaja rytulalu lub runiki"

Offline

 

#11 2012-01-30 14:14:02

markos

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-01-27
Posty: 11

Re: Realm

magia arcane to manipulacja czystą energią magiczną i stosowanie ich w podczas walki do powalenia przeciwnika, zatrzymania rzucanego czaru, teleportacji przemieszczania przedniotów umagicznianie broni zbroii kontroli magi przeciwnika itp
a i czy nekromacja zaliczana by była do czarnej magii czy była by oddzielną ścierzką?
czy leczenia nie wchądzą w magie światła?
czy magia szamanów(rozmowa z żywiołami i totemy) mogła by tu pasować?
czy na terenie gromowładnych i cesarstwa przebywają podfrakcjie?(barbarzyńcy rebelianci)
czy czerwoni orkowie mają związek z demonami?
czy istnieje jakaś wiara na terenie obu frakcji?
na czym polegają "plotki o wolności które dobrowadziły do wojny między frakcjami"?czy te państwa nie walczą o ziemie?

Offline

 

#12 2012-01-30 21:28:07

Pomyslowy

Administrator

Zarejestrowany: 2011-08-18
Posty: 31

Re: Realm

Odpowiem na pytania i prośby:
Dobrze byłoby dodac magie "arcane".
Leczenie wchodzi w skład Przemiany.
Magia Natury umożliwia nam rozmowe, ale ze zwierzątkami. I nie będzie magii szamanów raczej.
Gromowładni vs Cesarstwo + pod-frakcje, zawsze chętny jestem na nowe rozwiązania.
Czerwone orki mają związek z demonami. W ich żyłach płynie krew demonów.
Religii jak na razie nie przewiduje.
Spytaj się Azuraala.

Offline

 

#13 2012-01-31 21:15:00

Azuraal

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-01-27
Posty: 6

Re: Realm

Mogę wymyślić jakieś religie pewnie dla cesarskich oparte o mitologie grecka/rzymska a dla gromowładnych o mitologie nordycką (gromowładni - thor, pasuje)

EDIT: po krótkiej rozmowie z pomem ustaliłem ze gromowładni będą mieli przepisana słowo w słowo mitologie nordycką a cesarskim ja wymyśle chyba ze ty markos masz chęci wymyślić coś gromowładnym

Ostatnio edytowany przez Azuraal (2012-01-31 21:30:55)

Offline

 

#14 2012-02-01 10:40:41

Pomyslowy

Administrator

Zarejestrowany: 2011-08-18
Posty: 31

Re: Realm

Dobrze, bajdurzenie mamy już na ekstremalnie wysokim poziomie. Więc teraz polecam, abyśmy zaczęli zbierać coraz więcej graczy, i opisali wszystko w jednym temacie.

Offline

 

#15 2012-02-01 13:52:21

markos

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-01-27
Posty: 11

Re: Realm

hymm jeżeli gromowładni mają być oparci o mitologię nordrycką to moge cos wymyslec mogą to być żeglarze jak wikingowie albo górale(mi osobiście pasują bardziej górale) oczywiście byłby to lud wojowniczy a popularniejszą bronią od miecza był by topór a w ich wierze było by kilku bogów (burzy ognia wojny i łowów) każdy z bogów by miał w swoim upodobaniu jakąś grupe społeczną burza-władcy ogień-kowale wojna-żołnierze łowy-łowcy i pasterze.

Myślałem żeby dodać dodatkową frakcje opartą na feudalnej francji.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.streetofrace.pun.pl www.mngames.pun.pl www.zjazdrpg.pun.pl www.wladkowo.pun.pl www.ptakiozdobne.pun.pl