#1 2012-02-01 22:28:46

Pomyslowy

Administrator

Zarejestrowany: 2011-08-18
Posty: 31

Podsumowanie

MAGIA
Destrukcja - Są to cztery żywioły, ogień, wiatr, ziemia, woda, które są używane tylko i wyłącznie do destrukcji. Przykładem czarów destrukcji są ogniste kule, ostre lodowe pociski, czy nawet tornado lub wytworzenie wulkanu.
Iluzja - Przykłady tych czarów lepiej odwzorują to, czym jest magia iluzji. Chodzi w niej o zmylenie przeciwnika jednego ze zmysłów percepcji, tworząc powiedzmy iluzje samych siebie.
Przemiana - Są to czary, dzięki którym możemy przemienić energie w coś realnego, uleczyć się, złączyć coś. Możemy nadać przedmiotom różnych właściwości, przykładem czarów jest leczenie, nadanie swojej skórze twardości.
Przywołania - Jest to magia, którą możemy teoretycznie przywołać do ręki czy przywołać magiczne stworzenie. Przykładem takich czarów jest przywołanie magicznego oręża czy magicznego stwora. Troszkę uogólnione, ale więcej dowiedzieć się można czytając reszte.
Ciemność/Światłość - To odpowiada tak jakby za bycie złym lub dobrym. Im więcej dokonaliśmy dobrego, tym potężniejszą posiadamy magie światła, i vice-versa w sprawie ciemności. Przykłady czarów: Ciemność - Nekromancja (Ożywianie zwłok), Klątwy (Spowolnienie, ból) Światłość - Anielskie (Reinkarnacja, Okresowa nietykalność, stawianie barier)
Natura - Natura jest czymś, co ma wszystko po trochu. Dzięki tej magii można przyspieszyć swoją regeneracje, rozmawiać z naturą, używać jej i wiele wiele innych. Najlepsi ze znachorów
Demonologia - Demonologia należy do naprawdę potężnych czarów, dlatego większość z nich jest bardzo wysokopoziomowych. Przywołanie demonów, stawianie barier.
Magie oczywiście można łączyć. Destrukcje z przemianą, dzięki czemu możemy być ognio-odporni, czy też przywołanie, przemianę i destrukcje, tworząc prawdziwy oręż ognisty.
Po za tym rozróżniamy jeszcze inne typy magii takie jak:
Niebieska Magia - Tak zwana magia "Arcane". Służy do manipulacji energią w jej czystej postaci. Magiczne bolty, tarcze odbijające czary i tym podobne.
Czerwona Magia - Jest to typowa magia dla tych, którzy łączą destrukcje ognia z przywołaniem lub przemianą. Ta magia służy do tworzenia feniksów, ognistych mieczy czy też używania podstawowych czarów takich jak pocisk ognia.
Czarna Magia - Jak klątwy i Nekromancja było osobną magią, tak w czarnej magii to wszystko jest złączone. Domieszka demologii z kolidującą jej magii nekromancji i klątwy, tworzy czarną magię bardzo niebezpieczną dla samego posiadacza.
Krwawa Magia - Magia bardzo potężna i odmienna od poprzedników. Można zaliczyć ją do gatunku iluzji i przemiany. Można nią nawet wpływać bezpośrednio na wolę innej osoby.
<W każdy może dodać swoją magię>

FABUŁA:
-Akcja będzie głównie się toczyła w miasteczku, które jako jedyne będzie neutralne. Miasteczko należy do bardziej opustoszałych miasteczek i w nim dzieją się niekiedy dziwne rzeczy. Opuszczone domy które są opętane przez duchy, dziwne porwania, morderstwa. Zgony z powodu strachu. Normalka w tym miasteczku. Jest tam pewna grupa najemników, która chętnie rekrutuje nowych żołnierzy do swojej drużyny w swych koszarach, bo przecież miasteczko jest neutralne, nie może mieć ani gromowładnych, ani cesarskich. Wcielasz się w dowolną postać, która będzie zmierzała właśnie do tego miasteczka, i być może chce zawitać w nim na dłużej by odkryć sekrety, zwiększyć swoją siłę, dokonać odwetu - wszystkie chwyty dozwolone.

Offline

 

#2 2012-02-03 16:11:43

Azuraal

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-01-27
Posty: 6

Re: Podsumowanie

RELIGIA:
Bogowie:
4 najważniejszych:
Irnewan - bóg wojny ognia i chaosu. roztacza opiekę nad wojownikami, magami i rewolucjonistami.
Viernera - bogini zwycięstwa władzy i powietrza. roztacza opiekę nad strategami i władcami.
Nerdaris - bóg wody i stworzeń morskich. roztacza opiekę nad rybakami i żeglarzami.
Awerid - bóg ziemi roślin istot lądowych. roztacza opiekę nad łowcami pasterzami druidami.
nie są w żaden sposób przedstawiani gdyż jest to uważane za bluźnierstwo.
Bardziej podrzędne bóstwa ale często czczone to:
Tywers - bóg wiedzy.
Zeran - bóg wyroków losu.
Serion - bóg morderstw i nagłych zgonów.
Denaris - Upadły bóg czczony przez demonologów, oficjalnie według słów najwyższych kapłanów jest uwięziony w wymiarze demonów.
Akarwen - Jedyny bóg uważany za zabitego. Czczący go ludzie uważają ze wskrzesił sam siebie jako pierwszego nieumarłego mającego wolną wolę.
Gerwenar - bóg duchów, zjaw i strachu
Oprócz wyżej wymienionych istnieje jeszcze ok. setka bogów jednak jeszcze tylko kilka jest czczonych.
Mit o początku świata;
Cesarscy nie uznają "początku świata" według ich religii wszechświat jest wieczny, nie ma końca, nie ma też początku.
Zycie po śmierci:
W chwili śmierci człowiek trafia do królestwa boga którego najbardziej czcił. to co go tam czeka zależy od tego jaki to bóg, jak bardzo był czczony przez człowieka (oraz przy niektórych bogach od jego uczynków)


Frakcję:
Gromowładni:
Władca: Ulfric Gromowładny. Były dowódca VI legionu cesarskiego
O frakcji: Gromowładni to byli żołnierze cesarstwa którzy się zbuntowali w chwili słabości cesarstwa.
Cesarstwo:
Władca: brak, obecnie trwa walka o tron
O frakcji: Cesarstwo to rozległe państwo obejmujace pierwotne granice i 6 prowincji. o tron walczą: Awert były doradca imperatora, i syn władcy Terawen

Ostatnio edytowany przez Azuraal (2012-02-04 15:44:04)

Offline

 

#3 2012-02-04 17:09:45

markos

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-01-27
Posty: 11

Re: Podsumowanie

Gromowładni
Religia:
Gormot-władca burzy, najwiękrzy z bogów wszyscy królowie władają ludźmi w jego imieniu.
Deran-pan wojny, pojawia się na środku krwawych bitew w postaci płonącego okutego w stal człowieka wspierając swoich wyznawców.
Wolronos-władca ognia bóg-rzemieślnik mieszka w podziemiach gdzie ma warsztat ponoć wszystkie wulkany to kratery jego kuźni.
Ilira-pani życia, władczyni natury opiekunka łowców pasterzy i farmerów co roku każdy z nich pusi złożyć ofiare w postaci swojej zdobyczy aby ubłagać boginie o dobrobyt w następnym roku.

Zycie po śmierci:Gromowładni wierzą że po śmierci idą do zaświatów do krainy Gorenor ludzi którzy dobrze żyli żyją w spokoju na polach,ludzie śli trafiają w piekielnych lochów pod Gorenorem, ludzie którzy zgineli podczas walki trafiają do Genoru wielkiego zamku gdzie ciągle odbywa się uczta na cześć wszystkich wojowników

Wedle wierzeń gromowładnych świat powstał z chaosu który panował we wszechświecie po pierwszej walce dobra ze złem.

Felren
O frakcji: Irthen to państwo położone na stepach świeci ono typowo feudalnym stylem bogata i średnia szlachta wykorzystała sytłacje chłopów i drobnej szlachty by wzmocnić swoją pozycje i utworzyć wiele hrabstw, w Felren wielką rolę odgrywa nauka i sztuka, mniejszą rolę przykłada się do magii.
W Felren jest niewielu magów a jeżli tacy się znajdą posługują sie magią przemiany światła i niebieskiej magii.
Wojska ferlen nie są regularne, w ich skład wchądzą:bogada i średnia szlachta, nieliczni paladyni[posługują się magią destrukcji(ognia)magią światła i przemiany],najemnicy i ochotniczy żołnierze oraz jedyne wojsko Ferlen zwane Srebrnym Legionem.
W felren niewolnictwo i wszelka magia mroku demonologia i im podobne są surowo zakazane,domy publiczne nie są zakazane ale są potępianie przez bogatą i średnią szlachte duchownych(w tym paladynów) i uczonych, nie zostają usunięte pod warunkiem że właściciele domów publicznych nie pobierają opłaty od pracujących tam osób(homoseksualizm takrze jest potępiany, mieszczanie czasami organizują łapanki gdzie wyłapują wszystkich homo i okładają ich czym mają pod ręką(deski kije młotki siekiery itp.).
Z Felern pochądzą najleprze konie na zachodzie zwane "Wichrem Zachodu".

Religia
Mieszkańcy felren wyznają wiarę w jednego boga tak zwanego Iroda jednak żadko wymawiają jego imie poniewarz uważają że wszystko co boskie jest święte, zwykle mówią o nim Ir lub On.

Życie po śmierci:Felreańczycy wierzą że po śmierci ludzie trafiają do wymiaru światła gdzie są osądzani przez samego Iroda i przodków swojego rodu jeżeli uzają go za dobrego człowieka może zostać w wymiarze światłą, jeżeli nie zostaje odesłany na ziemię w postaci demona okutego łańcuchami, człowiek musi wtedy przeżyć w tej postaci tyle lat ile występków i jak poważnych popełnił.

Początek Świata: Felreaańczycy wierzą podobnie jak cesarscy że nie ma ''początku świata'' jednak wierzą że na świat przybył Irod i zakończył "czas mroku"
widział takrze że ludzie są niedoskonali bo pałętali się bez celu po świecie, więc Irod po tym jak stworzył słońce użył tego samego ognia i stworzył dusze ludzi dając im rozum i własną wolę, widział jednak że po tym świecie pałętają się takrze ciemne moce więc Irod zesłał ludziom pismo i miecz, którzy należał do wszystkich króli Feleru.

Obecnie w Felren włada Król Elrodor III w kraju panuje dobrobyt i dostatek, państwo nie prowadzi wojny z innymi krajami.
(tak wiem że o tej frakcji nie było mowy jest ona tylko tłem, jest bardzo oddalona od cesarstwa)

Ostatnio edytowany przez markos (2012-02-05 00:32:58)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.olimpiapiekary.pun.pl www.xxwwexx.pun.pl www.clampwonderland.pun.pl www.pgklan.pun.pl www.forum-sebn.pun.pl